مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:102021-07-25اجتماعي

معرفی زیباترین بام های تهران برای گردش و تفریح


تهران با توجه به  اینکه در یک منطقه ی کوهستانی واقع شده، دارای ارتفاعات بسیار زیادی است که به رشته کوه های البرز شهرت دارند.

- تهران با توجه به  اینکه در یک منطقه ی کوهستانی واقع شده، دارای ارتفاعات بسیار زیادی است که به رشته کوه های البرز شهرت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام تهران مبله، کوهپایه های نزدیک به تهران و مناطق مرتفع آن که دسترسی و دید زیبایی به کل شهر تهران دارند را در سالهای اخیر به عنوان به شمار می روند بسیار مناسب گردش و تفریح در این فصل اند.

در ادامه شمارا با بهترین بامهای ترهان آشنا خواهیم کرد.

1.

بام تهران بام تهران را می توان یکی از محبوب ترین بام های تهران دانست.

بام تهران که در انتهای خیابان ولنجک تهران واقع شده است یکی از جذاب ترین بام های تهران است که پر از امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری است و بهترین مکان برای دورهمی های شبانه است.

بام تهران یکی از بهترین نقاط تهران برای تماشای طلوع و غروب خورشید است به همین جهت در این دو زمان تعداد افراد زیادی را خواهید دید که به این بام مراجعه کرده اند و در سکوت این صحنه آرامش بخش را تماشا میکنند.

بام تهران علاوه بر مناظر زیبایی که در اختیار شما قرار می دهد دارای امکانات ویژه ای تفریحی و ورزشی نیز هست که بسیاری را به همین دلیل به سمت خود می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی زیباترین بام های تهران برای گردش و تفریح

معرفی زیباترین بام های تهران برای گردش و تفریح